دانلود فیلم بزرگسالان

دانلود فیلم و سریال

دانلود فیلم بزرگسالان

دانلود فیلم و سریال

نقد و بررسی فیلم و سریال

پیوندهای روزانه

بعد از اینکه نتفلیکس و دیزنی تمام تولیدات اکشن را تعطیل کردند ، Universal تصمیم گرفته است که همین کار را با "Jurassic World: Dominion" ، "Flint Strong" و پروژه بیلی Eichner بدون عنوان بطور کامل انجام دهد.

استودیو همچنان از نزدیک وضعیت را زیر نظر می گیرد و تصمیم خود را برای شروع مجدد تولید در هفته های آینده اعلام می کند.

"دنیای ژوراسیک: دومینیون" از ماه فوریه در لندن تیراندازی می کرد اما با توجه به همه گیر کروناویروس ، اعدام شدگان معتقدند که این بهترین اقدام برای ایمنی همه افراد برای به تعویق انداختن تیراندازی به طور نامحدود است.

مانند سایر تولیدات بسته شده در سرتاسر جهان ، معلوم نیست کی این فیلمبرداری به پایان می رسد و آیا این تاریخ در ژوئن 2021 تأثیر خواهد گذاشت؟

کالین Trevorrow همچنین فیلمنامه را با امیلی کارمیچاهل ("Pacific Rim: Uprising") از داستانی از Derek Connolly نوشت. Trevorrow با استیون اسپیلبرگ و فرانک مارشال و پت کرولی تولید می شود.

کریس پرات و برایس دالاس هاوارد در حال بازگشت به عکس هستند و لورا درن ، جف گلد بلوم و سام نیل در حال بازبینی نقشهای خود از اصل "پارک ژوراسیک" در سال 1993 هستند.
 

 

"Flint Strong" با کارگردانی ریچل موریسون Ice Cube و Ryan Destiny را بازی می کند.

این درام ورزشی که بر اساس مستند بوکس 2015 "T-Rex" ساخته شده است ، از کلرزا "T-Rex" Shields (سرنوشت) ، یک فلنت 17 ساله ، بومی میشیگان که آرزوی تبدیل شدن به اولین زن تاریخ را دارد ، پیروی می کند. مدال طلای المپیک در بوکس.

فیلم بدون عنوان Billy Eichner در مرحله پیش تولید قرار داشت و تولید آن در ماه جاری آغاز شد. نیکلاس استولر در حال کارگردانی است.

 

tinyurl  is.gd  v.gd  v.ht  clck.ru  ulvis.net  shrtco.de

  • محمد 01

نظرات (۱)

  • سایت ایکس لند مووی
  • خیای خوب و عالی بود

    tank you
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی